Mår piss!

 
Tillbringade större delen av dagen i sängen igår. Satt lite vid datorn men orkade aldrig skriva något i bloggen. Det gör jag inte nu heller. Har jättehosta,även fått värk i kroppen och nyser i ett. Känns för jävligt. Tog ju det lugnt i helgen, bara en snabbis till Ikea och sen graven, allt på två timmar. I lördags kände jag min inte lika dålig som idag, igår sämre och idag ännu sämre.
Så det får bli tv för hela slanten och boken klubb Ibsen som jag skrev om HÄR.
Har läst över hälften och det mesta sigår, för jag hann bara börja på den i fredags.
Så nu vet ni varför jag inte syns här så mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig...

2013-11-04 @ 11:50:36
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0