Morgan Alling kriget är slut!

Nu är boken om Morgan Alling utläst. Den var verkligen läsvärd. Jag verkligen rekommenderar den. Den höll mig fängslad från pärm till pärm. Om ni gillar att läsa om människor livsöden så läs denna bok. Gripande, verkligen gripande. Boken berörde mig, jag kund känna det Morgan gjorde i boken. Han  förmedlade verkligen sina känslor till läsarna.
 
Om ni vill läsa mer om boken så skrev jag om den i ett annat inlägg HÄR
 
Oj vad jag använde ordet verkligen i denna korta text. Men jag menar verkligen vad jag skriver :).
 
 
Ni som läst den vad tyckte ni? Vore kul att höra vad andra läsare tyckte!
Var inte fega släng in en kommentar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0