Jag älskar dig inte del 2!

I förrgår skrev jag om boken Jag älskar dig inte.

Läs inlägget HÄR


Mailade författaren imorse och skickade även med kopian från mitt blogginlägg. Fick svar enbart en timme senare.

Blev så himla glad för hennes mail ja läs under själva:

P.S Hoppas du ej har något mot att jag lägger ut mailet här. Om du har det så skriv en kommentar.D.S


Godmorgon fina du. TACK för ditt mail. Tänk att få vakna och läsa dina rader! Jag blir så glad så glad och samtidigt ledsen för ingen kvinna ska ju behöva känna så där eller uppleva det som Lotten gjorde. Men livet kan ibland vara grymmare än verkligheten!


Jag sänder dig en ny bok. Så kan du låna ut den du har läst ;) Kanske du har väninnor som vill läsa? Eller så kan du om du vill lotta ut den i din blogg? Och vad har du för bloggadress? Den vill jag gärna läsa. Om du VILL så skickar jag dig en ny bok där jag skriver ngt på en av de första sidorna. Om jag får.


Varmt tack för ditt mail. Det värmde mig mycket den här morgonen.
Jag hoppas du lever ett bra liv nu och att den här dagen blir solig!


Många hälsningar
Christina


Blev jätteglad för mailet och att jag ska få en ny bok med en rad från henne i.
Läs boken den är verkligen gripande, tänk om det fanns fler sådan böcker som grep tag i en så totalt så man bara måste sträckläsa den.


Christina har även en blogg och hon har lagt ut en del av mitt meil i den HÄR




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bra gjort att skriva till författaren. Vet själv hur glad jag blir när jag får beröm från läsare, det betyder väldigt mycket. Det är ju för dem man skriver inte för recensenter.

2011-01-21 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0