Jul rusch.

December närmar sig med stora steg. Idag ska vi upp med julsaker i hall och kök, resten tar vi nästa helg. Vi ska även baka en till stor sats med lussebullar.
 
Igår damsög jag, fixade alla blommor (döda blad, blommor och vattning), diskade, la på nya mattor i hallen och en i badrummet. Har även köpt gardinstång och gardin till båtrummet som Sture får sätta upp😀.
 
 
 
 
En till sak. Julklapparna till barnbarnen är redan inköpta. Här är man ute i god tid. Stolt över mig själv att jag orkar med mer och mer. Glädjande besked i fredags... min sjukskrivning till sista december är godkänd😀.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga mattor! Alla julklappar har varit klara sen länge (vissa födelsedagar framöver är också fixade). Börjar köpa presenter redan på mellandagsrean - har ett skåp som agerar presentgömma med saker för både barn och vuxna. Behöver inte köpa mer förrän om ett par år OM jag vill 😉

2017-11-22 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0