börjar jobba

 
 
Har fått konstaterat att jag har hudsjukdomen lichen ruber. Nu har jag två den andre är rosacia. Tycker väl att man drabbats nog av skit. Jag har även psykiskt sjukdom där i är jag nu. Med hjälp av terapi kombinerat med medecin så går det framåt. Använder jag verktygen så går det att leva ett någotlunda normalt liv. Men tröttheten finns där när jag gör för mycket. Måste ta små steg och vila i mellan annars ligger jag hela dagen efteråt. Hjärnan är virrig...säger fel, glömmer saker, orkar mindre. Det kallas att man lider av hjärntrötthet. Imorgon börjar jag jobba 25%. Känns faktiskt bra så länge ingen stressar upp mig i tid. Mellan 9-11 passar mig bra. Vissa dagar kommer ändras i tid då jag har läkarbesök.  Tex 7.30-9.30 2 juni då jag har kbt kl 10.15.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0