min bok.

 
Stämmer så väl dessa ord.
 
Nu ska det ske nu ska boken skrivas klart. Jag har precis läst Lotta Grays bok. Ni vet Vimmelmamman. Där och då insåg jag att man inte behöver gå in i minsta lilla detalj. Man behöver inte skriva långa stycken om en grej. Utan korta ned det utan att det behöver bli obegripligt eller tråkigt. Hennes bok var underbar.
 
Kommer handla om mitt liv mest efter att jag flyttade hemifrån. Men även innan i olika åldrar. Kanske första kärleken. Men det kommer handla om mitt psykiska mående. Bla att jag inte fick den hjälp jag behövde, mobbing i skolan, mobbing i vuxen ålder, psykisk misshandel, hot, skillsmässor, lögner, svek.
Delar kommer vara tagna ur andras liv från människor i min närhet, som jag läst om etc.
 
Jag har fallit många gånger ned för trappan men lyckats ta mig upp igen.
Tyvärr har de drabbat fel människor då jag inte orkat med mitt liv.
 
Det kommer bli skönt att skriva av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0