Michael bindefeldt.

Michael Bindefeldt vilken härlig människa. Innan serien fest hos Bindefeldt trodde jag att han var en riktig diva. Visste egentligen nada om honom. Född 1959 i september , son till ett judiskt par i medelklassen pappa ingenjör och mamma tandsköterska. Barn i juli 2016 tillsammans med kärleken sen 20 år tillbaka. Gifte sig på sin födelsedag förra året pga att den som ej var biologisk far skulle kunna adoptera sonen. Har han själv sagt. Han vill inte tala om vem som är biologisk far. Mamman är en suregatmamma från usa. Håller hårt på privatlivet och höll sin pojkvän hemlig i 20 år. Samma med bröllopet alla trodde det var ett födelsedagsfirande de skulle gå på. Sommarhusen i aspvik inköpt för 7,4 millar. Lägenhet på Karlavägen 90😀. Googlade fram detta imorse. Programmet formligen slukar mig. Vilken festfixare, vilken tomt. Vilket sommarställe. Jo just det han dricker inte alkohol pga att han inte tycker det är gott. Inte ens champange vem kunde tro det? Vi såg på programmet igår som vi spelat in.
 
 Mina senaste candy design figurer.
 
 
 
Siiiiit dag. Allt är fel. Vädret, magen, humöret, enormt deppig, besviken, arg, ledsen. Allt känns meningslöst, dystert, nedstämt, svart. Känner saknad,' ilska och besvikelse. Så här är det. Känslorna går upp och ned. För jävligt att leva med psykiska sjukdomar. Borde ta en promenad och sätta mig vid min favorit plats i Blackeberg. Där jag alltid känner lugnet.
 
Så blev det:
 
Köpt lite gott.
 
 
Bakade igår.
 
 
 
 
Morsdagsfirande gälöfsta Kungsholmen.
 
Bbq buffe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Min hämska söndag i förrgår.
 
I förrgår var hämsk. Så hämsk att jag till slut trodde jag fått hjärnhinneinflammation igen eller stroke. Sov bra på natten och vaknade halv tio. Allt var som vanligt när jag vaknade utom att jag var sovseg. Sture fick med till tvättstugan och på i tvätten och började sen på gården. Plantera, så och rensa mm. Jag gjorde mig iordning men började känna mig yr. Gick iallafall ned på gården för att hjälpa till. 1 1/2 timme senare mådde jag allt sämre och började må illa. Gick upp och åt tog en migräntablett trotts att jag inte kände igen symtomen. La mig i soffan med en kall trasa och somnade väl i en timme. Sture var då uppe och jag mådde bättre. Surfade ett tag men började må dåligt igen. Tog då starkare medicin två Alvedon och en naproxen somnade igen och sov till middagen. Blev allt yrare men gick ut en stund iallafall. Men blev allt sämre. Ont snurrig och illamående. Vi gick upp och jag spydde. La mig i soffan yrslig och illamående. Påminde inte alls om migrän men hjärnhinneinflamation. Såg på pippi på rymmen och kl var nio. Sa till sture att om det inte var bättre inatt så ville jag åka in. Vaknade i ett mådde bättre, sämre osv. Kl halv åtta vaknade jag och hade bara stickningar i huvudet. Sådana man har efter en migränattack. Tog en migräntablett och la mig och surfade. Nu känner jag inget peppar, peppar. Så detta var en migränattack den värsta jag någonsin haft. Trodde det var något mycket mycket värre. Vill aldrig mer drabbas av detta igen. Yrseln var som om då åkt karusell hundra gånger. Jag vinglade tom till och sture sa att jag tom sluddrade. Utan alkohol i mig. Såg flera gånger i hans ögon att han både var rädd och orolig men döljde det för min skull. Men nu har jag redan gjort detta och är shoping sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0