Nyårsafton 2016/2017

Tänk  vad tiden går fort. Redan 2017. Jag hoppas detta år blir bättre än det föregående. Att jag blir bättre i min sjukdom. Nästa vecka ska jag till terapeuten och läkaren, vill fortsätta sjukskrivningen på 100 % pga att ännu är det ingen skillnad i mitt mående. Men håller ju¨på att ställa in min medecinering och har precis börjat med min kbt..
 
Igår var det nyårsafton och det skjöts raketer på dagen och nästan hela tiden från kl sex. Vansinne det ska skjutas från kl 00.00. 23.50 började det smälla ordentligt otroligt mycket stora bomber i år.
 
Bildkavalkad.
 
Underbart god hummersopa.
 
 
 
Efterätt gräddvaniljglass med färska hallon och amerikanska blåbär och konserverade päron.
På häldes lite glasslikör så himla gott.
 
 
 
 
 
 
 
Mousserande vin i guldflaska.
 
 
 
 
Klassiker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0