promenad, storhandling och mat.

I fredags tog jag och dottern en promenad runt träsket med var hennes som wincent.
Lite blåsigt först sen kom våren. Det var lite halt på vissa ställen men vi tog oss runt.
Wincent är väldigt lik sin mamma.
 
 
 
 
 
 
Lekte lite med bryggan.
 
 
 
Min nya väska och min nya Lidbergs figur.
 
 
Sötnosen
 
 
 
 
Köttfärsgratäng.
 
 
Baugetter.
 
 
Storhandling.
Ett rörigt och hoppigt inlägg men en uppdatering.
 
Mitt mående är lite si och så just nu. Så inlägget efter min röriga hjärna.
Igår när vi spelade kort satt jag och tittade på mina händer. Är oroad över att de inte ska läka till nästa besök hos husläkaren. Kan inte arbeta med händerna som de är nu. Eksem, torra och kliar. Då sa Sture: varför oroa dig över det nu är ju en månad kvar.
Men jösses det är ju så.
Varför oroa sig. Vad hjälper det? Blir eksemen bättre? Mår jag bättre? Nej lev här och nu sköt insmörjningen.
 
 
 
 
Såg mycket värre ut förr med blåsor och öppna sår.
 
Sen är jag inte riktigt redo för jobb ännu. Jag har många sår som ska läkas i själen. På vissa rivs sårskorpan upp hela tiden.
Nu ska jag äta frukost. Jag vaken mellan fem och sju somnade sen om till kvart i tio.
 
Just det Melodifestivalen.
 
Skit att Owe gick vidare. Låten var skit.Här är ett exempel på hur folk röstar på personen och inte låten.
Förr har jag gnällt om tonårstjejer som trycker om och om på sina knappar nu är det den äldre generationen. Givetvis finns det undantag. Nu är det som förr bla bla bla. Gå inte tillbaka i tiden lev här och nu. Denna kommer aldrig att slå aldrig ta hem euron. Kommer vara en låt på svensktoppen pga nostalgi över owes låtskriveri inget annat.
Ettan var skit som kom med. Jasmine kaära, thé foo och Filippa och Bella var bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0