Allt är jobbigt just nu.

Nu körs Sture in till akuten av vännen Jocke.
Han har haft ont i ryggen i veckan men igår blev det värre. Hugger runt njurarna och ingen medecin hjälper. Vred sig snett på jobbet och trodde det var en vanlig sträckning. Igår låg han mest på soffan. Ringde Bromma akuten imorse men de tyckte det var bättre att åka in för de har ingen röntgen där.
Misstänker njurstens anfall. Hoppas han kommer in fort.
 
Ska det aldrig ta slut? Har nog av min sjukdom som naturligtvis blir sämre av alla motgångar och jobbiga saker.
Sen att mötas av oförstånde människor som dessutom skäller ut en gör inte saken bättre.
Igår på kvällen bröt jag ihop då det var en väldigt jobbig dag igår bla pga Stures värk. 
Grät och grät. Hade sen svårt att somna. Ångestfylld natt.
 
Som tur är har jag en positiv sak att se fram mot i veckan. Sen har jag samtal med min kbt terapeut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0