Min bok

 
 

Vad var det hon nyss hört? Hade hon verkligen hört rätt. Vad var det hennes föräldrar sa till varandra? Smärtan knöt sig i magen på henne. Tårarna började rinna ner på kinderna och hon kände hur hon började frysa i hela kroppen. Det värsta var nog det hennes pappa svarade hennes mamma. Hur kunde han säga så? Hon förstod mycket väl att detta var inte menat för hennes öron. Vad skulle hon göra nu, detta fick aldrig komma fram. Men hon skulle aldrig orka bära på detta själv. Hon förstod varför hennes mamma lät både chockad, ledsen och arg.

Spännande va? En bit ur boken som jag skriver. Jag ska uppfylla min högsta dröm att få ge ut en bok. Men först måste jag skriva den.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0