Göteborg.

Vi hade en underbar semester i Göteborg. 
Vill tillbaka igen älskar staden.
 
Nu mår jag dåligt igen. Huvudvärken är tillbaka, den jag hade två gånger med mellanrum av fyra veckor. Slutade med hormonpillren och den försvann. Trycker i skallen och är yr. Liknar början till migrän men de tabletterna hjälper inte.
Kom efter jag sovit på eftermiddagen igår och är fortfarande kvar.
Vi som ska bruncha idag. Skulle ställa in om jag fortfarande mådde dåligt. Tagit starkare medecin så vi får se om det släpper.
 
Hur gör man sina bilder mindre när man bloggar med mobilen? Kollar man via datorn är alla utanför. Hjälp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Åh!! Ser att din blogg tycker att det är dags för en ny header nu.

2017-08-16 @ 11:33:54
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Bloggar du via mobilen är det svårt att anpassa bilderna. Faktum är att det överlag är svårt att anpassa dem iom att du har ett sådant tema som är så pass smalt. Kanske är det dags att byta tema/layout i hela bloggen? Numera finns det ju massor med färdiga layouter att välja på och färgerna går ju att byta på dem.

Svar: Kan du hjälpa mig med ny header. Är usel på sådant. Gärna rosa och gullvivor. Så inte bilderna blir så stora.
kerstin Persson

2017-08-16 @ 11:37:55
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Celine Naminah - En aspiebloggare

Att bilderna blir så stora har ju inte med headern att göra utan med hela designen. Headern är u bara bilden högst upp. Designen är ju hela upplevelsen på din blogg, utseeendet vill säga.

2017-09-05 @ 13:03:10
URL: http://aspieblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0