kompott blandad.

Vet att bloggen gapar tom. Men jag har massor i huvudet som jag vill skriva om. Men antingen så får jag inte eller så blir det sura miner. Så det får bli bilder och annat ut mitt liv, som bara är mitt. Ska redigera bilderna med mellanrum. Funkar inte riktigt när jag skriver via mobilen.  
 
Igår var vår avd på utflyk till parkleken Gulsippan. Lunch grillad korv. Kom tillbaka strax efter ett. Jag var otroligt trött. När jag kom hem vid tre dog jag direkt nästan och vaknade vid fem.
 
Kvicknade aldrig till riktigt, men så hade jag små feber senare på kvällen. Imorse frös jag och hade feber
 
 
Frågor om bilderna är helt okej.
 
 

 
     
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
H
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0