Blandar kompott.

Har väl inte så mycket att skriva för det har inte hänt något speciellt. Igår var jag på rehab möte och vi var tvugna att göra upp en plan för att jag ska kunna återgå i arbetet. Har ju varit sjukskriven i 180 dagar den 6 september och då trycker kassan på. Eventuellt så börjar jag arbeta den första oktober och då enbart 2 timmar/dag.
Känner mig inte redo ännu då jag behöver mer terapi och så mår jag inte bra heller har en depression.
 
Lite bilder har jag att vissa upp iallafall.
 
Nicole fick Jocke att prova hennes mössa med glädje dock var inte Sture lika glad.
 
 
 
 
 
I lördag åt vi svenska färska havskräftor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns fortfarande mängder med vinbär.
 
 
 
I år har vi även fått massor av björnbär, plockar minst en näve värje dag.
 
 
 
 
 
Apeln bar frukt i år och det har den inte gjort på många år.
 
 
Middagen i fredags.
 
 
 
 
Fläskfile med champinjonstuvning
 
 
 
Tigerkaka som jag precis tagit ut från ugnen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0