Handväskor.

Tog en kvart att skriva pappret och prata lite med chefen var hemma fem i halv 12. Suttit lite på Tradera, men denna gång bjöd jag på en auktion. Elvis box med DVD i plåtlåda med ett häfte i och 8 dvd skivor. La max bud på 100 kronor, leder på 70 just nu. Den lär gå högre men ett försök kan man ju alltid göra.
 
Bytte handväska igår till den finaste jag har, ha rju en hel drös och här får ni se alla jag äger.
 
Denna köpte jag från Tårtpinglan dom de direkt importerat från England. Vendula Londonsväskor. Tårtpinglan är ända butuken i sverige som säljer dessa.
 
Du hittar den HÄR
 
 
 
 
Inköpt Kista centrum 100 kr
 
 
 
Inköpt veddesta centrum 100 kr
 
 
 
Ullared 75 kr
 
 
 
Ullared 75 kr.
 
 
Inköpt veddesta centrum 100 kr
 
 
Inköpt veddesta centrum 100 kr
 
 
Inköpt veddesta centrum 100 kr
 
 
 
 
Webbutik på nätet 149 kr.
 
 
 
Inköpt veddesta centrum 100 kr
 
 
 
Inköpt veddesta centrum 100 kr
 
 
Souvernirbutik på Västerlånggatan i gamla stan 99 kr.
 
 
 
Fabriken ca fem mil efter Järna 10 kr.
 
 
 
Rea för flera år sen minns ej priset.
 
  
 
Denna är mini.  Mobilfack fram.
 
  
Liten myntväska som sitter fast med kardbordband och sen ett pyttefack för cigg eller smink etc.
 
 
 
Baksidan sedel och kortfack.
 
 
Nix den är inte dammig, såg bara så ut när blixten knäppte bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0