Choklad Cupecakes

Var tvungen att avbryta filmen Bangkok Hilton som jag började se igår då Tjorven och Mysak damp ned i brevlådan. Barnslig jag? Nix Astrid Lindgren är alltid Astrid Lindgren och hennes filmer får mig alltid att må bra. Sen fortsatte jag titta på den igår kväll men somnade ifrån. Vaknade fyra och kunde inte somna om såg den klart då. Sen fixade jag med Mejlen. Kollade vilka som betalt sina vunna auktioner hos mig på Tradera. Sålt bokmärken och mina dockskåpsmöbler från 60-talet. La in en räkning och en betalning till min far. Satte på kaffet till  Sture, diskade, ställde tillbaka dvd som jag sett.
Tog en kort paus sen satte jag igång igen.
Gjort choklad cupe cakes, kokat potatis till Stures två matlådor med pannbiff, fryst in nästan 3 kg köttfärs och två falukorvar. Nu soffläge fram tills det är middag. Champinjonomelett.
Fram till fyra ska jag ta det lugnt nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0