Barnvakt i ett par timmar.

Oliver och gänget spelas på vår dvd just nu. Nicole sitter med lysande ögon och tittar. Hon är lite förkyld och kunde inte gå till skolan idag och hennes mamma var tvungen att göra ett ärende på ett par timmar. Jag hämtade upp henne vid kvart i åtta samtidigt som jag hämtade tvätten i tvättstugan.
Filmen är helt okey, minns inte när jag såg den senast eller om jag har sett den förr. Sitter vid datorn samtidigt som jag tittar, betalt ett par räkninga och ska kolla min auktione rpå Tradera sen.
 
Skickade iväg dockskåpsmöbler från 60-talet i förrgår och igår, ni vet som man brukar säga: Många bäckar små blir en stor å. Ska lägga ut en liten leksaks bil från tidigt 70-tal.
Ville bara göra ett kort inlägg här inne först.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0