Vecka 9.

Jaha ni har de sänt iväg två skitlåtar igen!!!!!!! JTR var ren skit. Pojkband som gick vidare p.g.a. tonårstjejerna tryckte hej vilt på hjärtat eller ringde upp hela månadspengen. Sen Dinah la la la...ren skit samma gäller hasse Andersson, Måns var väl sådär.. Nej det enda som gick att lyssna på var låt 1 Dont say no med Midnaght boy fick en 4 av mig, låt 2 Black swan med Caroline Wennergren fick en 3 av mig och låt 6 Ett andetag med Annika Herlitz som fick en 5 av mig. Finalen kommer inte bli kul att se...suck.
 
Så här röstade vi igår:
 
 
Igår var vi här:
 
 
För jag ville köpa dessa till mina foton.
 
 
 
Kom hem med detta från Ikea och Jula:
 
 
Inte mycket för att vara mig på Ikea.
 
Mums!
 
 
Trodde jag skulle titta på Vasaloppet idag, men icke sa nicke! Med undantag för 2015, då loppet genomförs en vecka senare för att inte konkurrera med skid-VM i Falun. Blä så sur man blir, tittar alltid på Vasaloppet och hade räknat med det idag. Men kul ändå de flyttar på sporten för sporten...ha ha ha det har väl aldrig hänt? Men då är det klart just den sporten som jag tittar på.
 
Roade mig igår morse med att fota det så kallade Båtrummet bla. Det rummet vi gjorde om förra helgen.
 
 
 
 
 
 
Dessa står i filmrummet.
 
 
 
Vasaloppsgodis! Håller sig nog inte tills nästa helg, så jag får äta upp det denna helg och köpa nytt till nästa helg. Jäkla ide att flytta på Vasaloppet!
 
 
 
 
Middagen igår för mig:
 
 
 
Summerat helgen gansla bra här över.
 
Veckan var tung med två stängningar och en utställning. Saker utanför arbetet som är rätt tunga just nu. Kanske inte varit lika tunga om jag inte mått som jag gör just nu.
För jag mår inte så bra psykiskt, känner mig totalt slut, deppig och har lätt till tårarna. Känner att inget är roligt just nu. Mycket är jobbrelaterad, kan tyvärr inte skriva mer om det här. Känns som om man klättrar på en stege och hela tiden blir nedknuffad.
Sen hade jag veckan som varade i 13 dagar med lite värk och fortfarande har jag ont vid äggstockarna, ska boka tid i veckan nu hos gyn.
 
Idag blir det Rederiet, pilsnerfilm och godis.
Det tänker jag unna mig tillsammans med min man.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0