Onödigt vetande.

Stack iväg på en liten bil tur och handlade lite som saknades här hemma.
Vi unnande oss att äta ute också. Första stoppet Kista centrum för att kolla på DVD filmer på Åhlens...presentkortet ni vet. Hade inga som jag ville ha.
 
 
 
Andra stoppet Stinsen där vi handlade fyra saker på City gross och sen käkade.
 
Bla en burk, ask, låda som ser ut som ett sopkärl eller är ett sopkärl.
Sött va?
 
 
 
 
 
 
 
 
Tredje stoppet Solentuna centrum där det inte fanns Åhlens så vi åkte till bromma blocks, Sture skulle handla cigg som är billigast där och jag ville kika på Rusta. Köpte där 10 rosa konstgjorda tulpaner.
 
satte dem i min lila vas i den rosa vasen har jag rosa rosor.
 
 
 
 
Skönt att få komma ut lite och igår var det så häligt väder. Man ska ju inte bara sitta inne när man mår psykist dåligt. Ut i det vackra vädret, ta promenader, åk och handla, gör något annat.
Sture har redan fortsatt med dammningen i filmrummet. Bara hall och sovrum kvar.
 
Jag tog en sömntablett igår men somnade nog innan den verkade :) och vaknade klockan 24 gick på toa sen vaknade jag klockan 03, toa igen, samma gällde vid 05. Har kissat massor de sista dygnen men druckit mängder också. Sen då...sov jag till 8.30 och kände mig alldels mosig och ögonen var och är fortfarande svullna. Lustigt de andra nätterna sen jag sjukskrevs har jag kanske vaknat en gång och gått på toa men sen inte kunnat somna om vid 05-snåret. Nu somande jag om och sitter här och knappar på datorn.
 
Nu frukost!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0