Lördag den 7 Mars.

Tänk på oss kvinnor idag. Det är den internationella kvinnodagen idag!
 
Minns ni hur Jocke och Sture jobbade med gräsmattan i somras? Helt i onödan. De dränerar de tre sista sidorna på gården nu och gräsmattan använder de till att lasta all sten och jord på.
 
Så jär ser det ut, gården kommer aldrig mer bli sig lik. Bild på all lera som ligger på vägen som går runt gården finns längre ned.
 
 
Vårt fina land är helt förstört.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi stack till Skärholmens centrum för att kolla på Dvd på Åhlens där jag fick presentkortet från kollegorna.
Hittade inget så vi gick in på Myrorna.
 
 
Blev två Semlor också.
 
 
 
 
En krok att hänga på väggen. Har putsat upp den med mässingputs.
 
 
 
Var tvungen att köpa detta tyg. Min mor köpte ett sådant tyg för 50 år sen och sydde gardiner åt mig som baby.
 
 
 
Kolla skillnaden, gardinerna till vänster har verkligen bleks genom åren.
 
 
Middagen:
 
 
 
 
 
 
 
Ha, ha, ha, ställde in lameran på nattscen och då måste man hålla den still längre. Glömde det men bilden blev rätt ball.
 
 
 
Nu höll jag den still.
 
 
 
Snart Vasaloppet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0