Senaste veckan!

Usch vad slö jag är att skriva här inne. Blir bara då och då numera. Har tappat lusten för att skriva men det kanske har med sjukdomen att göra?
 
Har ni känt ibland att ni vill sätta ned foten hårt i marken och skrika men fy faroa öppna munnen och säg vad som är fel eller något liknande????? Jag känner verkligen så oftare och oftare. Gnagandet det tär på mig och det är ju inte alls bra just nu.
Jag försöker fokusera på det som jag mår bra av och göra det jag orkar inte ta på mig för mycket. Men ibland så blir vissa saker för mycket, man mår plötsligt väldigt dåligt och orkar ingenting.
Ibland känns det även som om man måste tiga om det för att andra inte ska ta illa vid sig..nej usch jag vet inte hur jag ska förklara detta?
 
Nu till annat. I Fredags dracks det Moberg och jordgubbar till det.
 
 
 
 
I Lördags hade vi mamma och pappa här på middag och vi rökte makrill.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I måndags var jag och Nicole hemma hos mamma och pappa och fikade.
 
 
 
 
 
 
Denna docka fick jag.
 
 
 
Igår Tisdag var Nicole här hemma och vi var även ute, södra ängbys skolgård och parken och vår gård.
Käkade pizza, massa bär och såg även film.
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
Idag har jag inte gjprd någonting med än suttit här och humöret är botten.
Ska ta min medicin och sen se någon fil ute är det grått och trist.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår precis hur du menar med den där känslan, men nånstans måste man sluta tänka på "vad andra ska tycka & tänka" och faktiskt bara se till sitt eget välmående! En stor bov i det dåliga måendet kan nog vara att vi försöker vara andra till lags så till den milda grad att vi bränner oss själva inne.

Tror mig även se var du fått ditt samlande från ;)

Sköt om dig och ta bladet från munnen - om nån annan tar illa vid sig så är det deras problem!

Svar: tack de kändes skönt att höra. Ska försöka tänka lite mera så.
kerstin Persson

2015-07-29 @ 23:48:11
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0