Måndag den 14 december

Tyvärr så raderade jag alla bilder för denna vecka från mappen igår.
Så bilder blir det inte.
 
Men en lista.
 
  1. Ny telefon som är uppkopplad till wi-fi.
  2. Firat Lucia på jobbet.
  3. Sture fyllde 50 år och vi åt en god middag.
  4. Firat Lucia och tredje advent här hemma.
  5. Sjuk.
Barnsligt löjlig när det gäller telefonen måste jag säga, leker hit och dit vilket jag aldrig trodde skulle hända mig.
Nu ska jag bara köpta ett häftigt skal. Behöver man köpa skärmskydd?
Vad säger ni som har en smarphone?
 
En misslyckad bild kan jag visa från middagen i lördags.
 
 
Vill ni se fler bilder från veckan så får ni gå in på Facebook, har bla lagt ut bilder direkt från min smartphone där.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0