Sjukskriven!

Luftrören/lungorna är inte alls roliga. Rosslar och vill inte lossna alls, svårt att sova p.g.a. rosslet. Ringde vårdcentralen idag och när jag väl träffat läkaren så fick jag inhalera i en maskin där de först hällde i en vätska och det går ner i lungorna, fick även cortisontabletter att dricka utspädda med vatten. Hon tyckte vi skulle vänta med antibiotika och fortsätta med ökad dos astma medicinen som jag gjort. Ringa på onsdag om det inte vänt helt. Sjukskriven veckan ut och ordinerades att det lugnt, inte anstränga mig så jag blir ordentligt utvilad och så även lungor och luftrör. Samla krafter ordentligt.
Jösses att man alsdrig kan bli normalt sjuk!
 
Nu ska jag se på film och vila, se på film och vila, se på film och vila...dricka mycket vätska, dricka mycket vätska, dricka mycket vätska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0