Jag längtar till våren!

Jag gillar inte hösten och vintern. Jag längtar till våren och sommaren nu. Dessa fina bilder har jag på toalettdörren:
 
 
 
Dessa bilder är från en gammal kalender som hette Nostalgi. Visst är de fina och man längtar till vår och sommar trots att det finns en vinterbild med.
 
 
Bilden med hölasset är verkligen Nostalgi. Jag har åkt hölass som barn, jag har haft picknick uppe på höskullen som barn, jag har hoppat i hö högt uppe från bjälkarna i taket. Jag har varit med på att ta ut korna till hagen på kvällen efter mjölkningen och sedan in korna för mjölkning både morgon och kväll. Detta är verkligen sommar för mig.
 
JAG HATAR HÖSTEN!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0