Ja vad säger man?

Klockan skulle ringa halv sju och så vaknar man halv fem. Låg och vred mig en timme sen gav jag upp och gick upp.
Så mycket tankar som rullar runt i skallen när man verkligen behöver vila. Mycket på jobbet just nu som ska hinnas med samtidigt som personalstyrkan inte är den bästa. Sen är alla inte så villiga att hjälpa till. Privata saker som rör till det i skallen och får en att må rätt dåligt. Sen då hösten som får mig att må ännu sämre. Nej just nu så mår jag inget vidare alls varken psykist eller fysiskt.
Känner mig utmattad i både kropp och själ.
Suckar högt.
 
Är hungrig känenr jag nu och sitter och funderar på vad jag ska stoppa i mig. Fyra sorters bröd bla hembakat och två sorters ostar sen även  salami, paprika, gurka har jag att välja mellan. Men inget lockar där. Marmelad!!!!! Rostade mackor med marmelad och en iskall champis till frukost kanske vore något?
 
Aprikosmarmel är supergott!
 
 
Just det jag har glömt visa ett gott Rosevin som jag köpte för ett par veckor sen. Mycket prisvärt endast 54 kronor.
 
 
 
Inte surt som vissa billiga sorter kan vara utan fin fruktsmak och lagom sött eller torrt kanske man ska säga.
 
Nu ska jag göra lite annat innan det är dags för att jobba.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0