Deppig!

Middagen igår Fläskarrekotletter med potatishalvor och grönpepparsås.
 
 
 
 
Tack min mästerkock!
 
Det känns som om luften gått ur mig. Orkelös och dagen igår var jobbig ur många apekter.
Vet att jag haft en väldigt jobbig infektion som tagit totalt musten ur mig, men det är mycket mer som tar musten ur mig.
Saker som gör mig otroligt ledsen och nedstämd, saker som gör att jag tappar lust och ork för allt omkring mig.
Hallå tänk till jag är faktiskt bara människa.
En vanlig människa med känslor, tankar och önskningar.
En vanlig människa som gör fel och fel val som alla andra människor också gör.
Suck!
 
Vi sticker till Ikea snart för att ögonshoppa, måste göra något, känner mig så totalt rastlös och deppig.
nestämdhetsdag nummer 1!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0