Besök hos Teddy, Marie och William i Löt.

Farmors lilla prins låg och sov när vi kom. Men sen var han med från det vi åt tills vi åkte hem.
Här kommer en del bilder.
 
Blås, blås korven är varm!
 
 
 
 
 
 
 
Jag är en hund och använder bara munnen när jag stoppar in maten. Sonen tyckte jag var väldigt pedagosisk när jag skrattade. Undrade om jag gjorde likadant på mitt jobb....hm jag jobbade inte igår :)
 
 
Sugröret fick William av oss igår, köpte det på Furuvik. Servisen fick han vid ett tidigare tillfälle.
 
 
 
Denna är från oss, syrran hade redan köpt en vilekt vi itne visste. Men det gör inget för Teddy och Marie hade åkt direkt och köpt polisbilen också. Skulle i veckan köpa fler då det vill ha dessa som backar i hyllan istället för fula plastbackar.
 
 
 
William fick en fotboll av oss också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klappa, klappa, händerna, klappa, klappa, händerna!!! ja ni vet den där visan.
 
 
 
 
 
 
 
Han fick även en ritplatta av oss som vart väldigt omtyckt.
 
 
 
Huvudet kapat men han sprang för fort mot mig. Men han är så go på bilden. Busunge!
 
 
 
Nej pappa ta mig inte. Men så kul det var.
 
 
Nu blir det fika!
 
Jaja pappa jag ser din traktor. Men nu har jag lärt mig att gilla kolsyra så mera Fanta tack! Tills denna dag har William mest grimaserat vid läsk då han tyckt det var för mycket bubblor. Men igår var det bara mums.
 
 
 
 
 
 
Jättekul att skaka huvudet fram och tillbaka så man blir alldeles snurrig. Struntar i att alla tjatar på mig att jag itne ska göra så. Undrar varför?
 
 
 
Oj aj då nu slog jag i huvudet i stolen.
 
 
 
Nu kör vi igen!
 
 
 
 
Nu ska vi upp till övervåningen.
 
Kolla pappas gamla bil.
 
 
Teddy själv våren 1988 i bilen 2,5 år.
 
 
Här farmor är lådan i form av polisbil.
 
 
 
Tittut!
 
 
  
 
I ett hus i skogensbryn liten tomte tittar ut!
 
 
 
haren skuttar fram så fort
 
 
  
 
Kul att sjunga rörelser visor när man byter våta kläder.
 
 
 
En liten båt på havet åkte så skummet yrde....... och det var du! Något sånt.
 
 
Kolla vilken fin hamodlad paprika.
 
 
 
Klappa, klappa händerna!
 
 
 
Klappa, klappa fötterna. Här var han lite upprörd för att det itne fungerade men Teddy bad han lägga sig och då gick det bättre.
 
 
 
 
Tjoho rockar och dansar med en badring.
 
  
 
Ja ja jag följer med och byter blöja då!
 
 
 
Nu lite lugnare lek.
 
 
 
 
 
Blåsa ljus är alltid kul.
 
 
 
 
Nu är vi igång igen!
 
 
 
 
 
Här var han lite upprörd också pga att det låg vatten på kanan, men det torkade vi bort snabbt.
Han pekade och gestikulerade.
 
 
 
 
Egenodlade vindruvor, verkligen jättegoda.
 
 
Nu två filmer:
 
 
 
 
Vi har harungar på gården som en katt strosar efter hela tiden. Fick en bild igår på en av dem, tror de är två om inte någon katt varit framme.
 
 
Nicoles pumpor har dyjt upp, men ännu lite små.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0