Behöver nog antibiotika

Vi hade dåligt med bröd igår morse så jag bakade frukostfrallor med tranbär och solroskärnor. Supergoda!
 
 
Min mästerkock gjorde hemmagjord champinjonsoppa till middag igår. Till det åt vi ostmacka med paprika och gurka på. Superduper gott!
 
  
 
 
Ska ringa läkaren då det inte vill släppa i luftrören. Behöver nog även antibiotika. Skulle ju återkomma om inte vila och ökad dos av astmasprayen hjälpte. Värker högt upp i bröstet+att det rosslar och vill inte alls släppa.Akut bronkit är det som jag har. Hoppas att hon kan ringa upp mig dom jag ber om det när jag ringer vårdcentralen. Så att jag inte behöver gå dit och betala ytterligare 200 kronor. Sen tål jag inte all antibiotika men har de jag tål uppskrivna och de är breda och starka och har även fått dessa mot luftrörsproblem som jag har nu.
 
Äter en härlig frukost just nu.
 
 
 
Nej nu ska jag fixa med lite annat innan jag ska ringa vårdcentralen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0