William farmors trollunge!

Lite grinig idag. I veckan när jag pratade med min mor talade hon om att min dotter skulle vara barnvakt till William. Hon sa att de skulle mötas upp inne i stan. Jaha tänkte jag då hittar de säkert på något inne i stan med William. Pratade med min mor igår som berättade att de varit hemma hos dem. Men varför ringde du inte sa jag då. Men jag sa ju det i veckan säger hon. Nix då hade jag varit hemma hos dem. De bor fem minuter ifrån mig, hem till William är det tio mil 1 timme och en kvart bort. Man träffar honom max en gång/månad, idag är det en månad sen. Men men det går väl fler tåg. Hon skickade mig två bilder hon tog iallafall.
 
 
 
Denna snodde jag från min dotter Angelicas Instagram :)
 
 
Önskar att man träffade sina barn och barnbarn oftare.
 
Ryggen är för jävlig känns verkligen som Ichias fast annorlunda. Sen är jag urdeppig mycket pga att jag blir det denna årstid men lite för annat också. Känns skit allting just nu. Inget är roligt alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0