Måndag!

Redan måndag så fort helgen går. Stänger idag som alltid på måndagar. Inget jag känner för då en förälder kom 35 minuter efter stängning förra veckan. Sen vissa föräldrar hänger på låset och sen ska det kikas efter ditt och datt så klockan blir efter halv sex. När jag stänger ser jag alltid till att de barnen som är sist har alla ytterkläder på hyllan så som vantar, mössa etc. Men ofta är det något annat de måste göra innan de kan lämna huset.

Såg en mycket bra sak på Facebook igår som jag vill lägga ut här inne. Denna skulle man vilja ge till många föräldrar både på förskolan och utanför.

 

Det var en förskolelärare som delat den.

 

 
Visst är den bra.
 
Nog!
 
Igår låg vi i soffan och tittade på Tintin efter Tintin köpte ju tio stycken i lördags på rea. En riktig skön slappar dag då man inte gjorde något vettigt. Ja jag bakade ju tidigt på morgonen, lite mer onyttigt till hemmet :)
Nej nu är det frukost sen jobb.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0