hemkomna från brisak

Vi kom just hem från Brisak som ligger ute på Värmdö. Syrran bor ju ett par km där ifrån så det är så vi hittat butiken. Vi åker dit ca en gång/månad, men har aldrig mött syrran där. Men idag var de också på Brisak och handlade...lustigt faktiskt.
 
Först de jag inte köpte.
 
Nej först dessa trädgårdlampor som jag fotade för att Sture sa att sådana borde min syrra ha i deras trädgård...sen fem minuter senare stöter vi ihop och de bär på just en sådan lampa.
 
 
 
 
 
 
Med hem kom en del då de hade rea outlet i ett tält utanför. Allt för en femma eller tia och vissa saker bara för 1 eller 2 kronor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ätas mellis.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0