William ska bli storebror!

Den här jävla tjutande tröskverket gör mig galen. varför tjuter datorn eller brummar eller låter eller vad man nu ska kalla det. varför går den så segt och hakar sig i ett. Mår den också kanske dåligt av värmen?
 
Igår hade vi då ett försenat kalas för oss båda ute i vår soliga trädgård :)
 
Av syrran och hennes gubbe och dotter fick vi öl, vin i en stor plastlåda och vinglas, av sonen och hans familj fick vi satt fäskpotatis i hink, en jätteknippe med rabarber, en flintastek och två såser+en flaska rödvin, av mina föräldrar fick vi en 500-hundring var.
 
Tog massor av bilder. På slutet duschade William för första gången i vattenspridaren. Han älskade det.
 
Först kände vi lite med handen och då var fortfarande kläderna på. Sen slutade det med att man rusade rakt in och bara stod och skrattade när vattnet sprutade över kläder och allt. Farmor sprang in och hämtade honom och jag blev lika blöt som William. sen åkte kläderna av, (ja inte på mig förstås )men dessa bilder lägger jag inte ut på nätet. Ni får nöja er med en efterbild.
Vi bjöd på grillkorv med bröd, fika och en massa kakor och bullar.
 
Nu kommer det en lång bildkavalkad:
 
 
I denna låda fanns denna öl. Min favogrup!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härligt kall denna är.
 
 
 
 
 
 
 
 
Min son Teddy.
 
 
 
 
 
 
Jaha här sitter jag nu då på sköldpaddan, inte särskilt kul.
 
 
 
 
Nu sticker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
men vi sjunger en barnvisa med rörelser så tar du ut nappen.
 
 
 
 
Kolla man kan ju klättra upp här.
 
 
 
 
Näha inte det, då sjunger vi vidare då.
 
 
 
bom bom slå på stora trumman!!!!
 
  Tittut farmor!
 
 
hur låter bilen William?
 
 
 
 
Spela på läppen William
 
 
 
 
Här duschar vi med kläderna eller har precis kommut ut ur strålen.
 
 
 
 
varför sitter jag här när vattnet är där?
 
 
 
 
Så där ja det var alla bilder då.
 
Som ni kanske anat så ska William bli storebror i November, ni kanske sett att Marie har en ganska stor mage.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0