Lördag igen?

Sent om sider så är jag här igen. Har haft mycket annat för mig än att sitta vid datorn, Bla grillat på gården, ätit ute, umgåtts med grannarna och en del annat.
 
Igår satt vi ute tills klockan nästan var tio och det var fortfarande över 20+ ute. Hemma är det som en bastu, inte alls skönt! Fläktarna snurrar för fullt i varje rum. Igår så dammsög Sture hårddisken för den låter så illa. Brukar vara så när en del damm samlats där inne. Men den tjuter fortfarande. Någon som vet varför?
 
Idag har jag rullat lakritsbollar, det sista av allt bakande är gjort. Gästerna kommer klockan 13 då vi först ska grilla korv.
 
Mor och far, syrran med sin gubbe Johan och barnet pernilla, Teddy med sin fru Marie och så mitt barnbarn William. Vi ska naturligtvis sitta ute i det fina vädret. kanske inte direkt i solen då det är otroligt varmt idag. Har köpt en sommargrön papperduk och sommriga muggar+papptallrikar, även bruna kaffemuggar är inköpta. Så jobbigt att släpa ned en massa porslin.
 
Har inga bilder att bjuda på men fotade mina söta dockor igen i veckan.
 
Favorit i repris.
 
 
 
 
 
 
Söta va :)?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0