Hängig, sjuk, deppig, på uselt humör och trött.

Åh så trist det är. Har även tappat lusten för att blogga, det är totalt tomt i skallen. Likadant som när man gick i högstadiet och var väldigt skoltrött, sket i allt, skolkade läxorna blev inte gjorda etc. Sen satt man där totalt blank i skallen med ett tomt papper framför sig den dagen då det var prov.
Så känns det i skallen just nu. Är även trött och är på uselt humör. Ögat kliar av denna jävla pollen och allt dam som ligger överallt här hemma just nu. Är som ett grått fult lager nästan överallt. Har haft feber och ont i halsen + huvudvärk+krånglig mage, men det börjar att vända nu. Så det är väl även därför jag inte Orkar något just nu.
 
Men vad hände? Känns ju bättre...skönt att få gnälla av sig lite, kanske det jag ska blogga om för tillfället...gnäll, gnäll, gnäll.
Men vad då gnäll? Det är ju den känslan jag har som jag skriver om. Detta är ju min blogg med mina åsikter, mina känslor. Om jag mår bättre av att skriva av mig så är det ju just det jag ska göra.
Tycker ni det är jobbigt att läsa så dra någon annanstans och läs någon annan blogg.
 
Nä nu ska jag lägga mig och kolla på svenska serier, något man alltid blir på bättre humör av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0