Blandad kompott!

Redan söndag. Vad helgen alltid går fort. Igår var vi iväg en kortis och handlade lite och då fotade jag lite. En superbra sandlåda till William som uppfälld blir två bänkar och nedfälld blir det ett lock.
Kolla in:
 
 
 
Snart ide.
 
Sen då blommor. Löjtnatshjärtat som vi flyttade i höstas klarade sig.
 
 
 
 
 
Sen vädret då, vad har det tagit åt det? Regn, regn, regn!
 
 
SKÄGGIGA DAMEN?
Låten var rätt okey men ingen vinnarlåt, tror hon vann pga budskapet som hon ville nå ut med . Jag tippade Nederländerna som segrare och där hade jag ganska rätt eftersom de kom tvåa. Men det är inte konstigt att Österrike vann då hela startfältet var skit förutom dessa två då och så Sverige såklart som gick att lyssna på. Slovenien, Finland och Spanien gick ju också att lyssna på men resten. Kom och hjälp mig! Bäst tycker jag Nederländerna var med Sanna tätt efter. Men Undo var inte min favorit i den svenska uttagningen, den har inte  det stora DET!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Sandlådan var ju inte så farligt dyr...

2014-05-14 @ 11:14:42
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0