Värk!

Har ont i höger sida. I torsdags kväll hostade jag till sen fick jag ont där. På fredagen kunde jag inte böja mig, hostade jag så kändes det som knivar i sidan. Samma igår. Nu har jag knappt någon hosta kvar men harkel hosta. Man hostar till och det är mest slem. Men det gör jävilskt ont kan jag tala om. Jag sitter och kväver hostan när jag känner att den är på väg och sen håller jag i sidan när den väl kommer. Det är en svidande smärta som strålar ut från sidan och fram mot mage och bak mot ryggen. Har aldrig varit med om något liknande. Revbenen sa en på jobbet, att jag hostat till en spricka för det hade hon gjort en gång. Men då skulle inte Sture kunna massera och trycka som han gör. Han säger att han känner muskelknutar som han lirkar upp genom att ge massage först runt om sen på. Får även voltaren gel 3 ggr/dag inmasserat, visst bättre men fortfarnde jävligt ont. Nej jag jobbade i fredags, kan ju inte vara hemma igen. Det var jobbigt och svårt men det gick. Nej fy säger jag bara.
Har inte haft någon lust att skriva här och har det inte nu heller. Men ville skriva hur jag mår så ni vet det.
 
Tittade ut genom fönstret när jag vaknade och förstod att väderleksrapporten är en stor lögn. Det har ju regnat????? Det har ingen sagt att det skulle göra på natten. Kalla nätter och vårvarma dagar skulle det vara. Nej det är inte tinat vatten det har regnat ordentligt. Men vissa kan missköta sina jobb gång på gång och ändå få stanna kvar? Men det är bara meterologerna och politiker som har den förmånen.
Särskilt Moderaterna, en skam att de får sitta kvar. Hoppas de åker dit pipsvängen är i höst. För nu har de sabbat Sverige tillräckligt. All privatisering som bla gett sämre vård, hemtjänst, äldrevård mm, Fas 3, de fattiga ännu fattigare...listan kan göras hur lång som helst.
 
Privatiseringar
 
 
  
 
FAS 3!
 
 
 
Läs mer HÄR. 
 
Du måste vara medlem på Facebook för att komma in på sidan: Vi som inte vill ha Fredrik Reinfeldt som statsminister.
 
Hur kom vi in på detta då....just det pga regnet inatt.
 
Titta så fin bild. Sorry Angelica snor den av dig.
 
Min äldsta dotter Angelica med lilla William.
 
 
Sötisar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0