Tisdag!

Igår vaknade jag upp till detta?
Vänta innan bilderna kommer! Jag hann inte lägga ut något här i bloggen, men gör det idag istället.
 
 
 
 
Men solen tittade fram på förmiddagen och det var riktigt varmt och skönt ute. Massor smälte bort, men idag är det ett vitt isigt täcke. Enligt väderleksrapporten väntar våren på sig, kan bli mer snö idag och även imorgon. Till barnens glädje och de vuxnas sorg.
 
Jobbade igår och fick då veta att kollegan varit borta både torsdag och fredag och var även fortsatt hemma. Alltid jobbigt att jobba med två vikarier, barnen blir så uppspelta och helt annorlunda än de är i vanliga fall, ljudvolymen stiger också.
 
Sen sov jag uruselt mellan kvart i tre-klockan ringde, vaknade i ett och var vaken ibland i mer än en kvart. Vill bara somna om just nu.
Om väsandet i luftrören och rosslandet fortsätter så måste jag åter gå till läkaren igen. Bätte ja det är jag men detta vill inte ge sig trots ökat astmados. Vaknar av att något piper sen får jag sätta mig upp och försöka få loss skiten. Så här var det innan de konstaterade astma för två år sen. men med medecinen så försvann det.
 
Nej varm choklad och ostmacka är det som gäller nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0