SJUK!!!

Låg deckad igår med feber och värk i kroppen. otroligt att man får sådana här svackor. Inatt har jag svettats som attan men hostan är mycket bättre som tur är. Den lossnar. Men febertoppar och sen försvinner  toppen med Ipren och man svettas och svettas och svettas. Har det inte vänt till imorgon går jag till läkaren. Varit risig sen Januari nu då hosten suttit i sen dess, sen små svackor men arbetat ändå men nu orkar jag inte med detta längre.
 
Igår handlade Sture, mango, jordgubbar, psysallis mango proviva och tranbärsjuice. C-vitaminer proppas in :) Sen köptes även allergidroppar+spray mot pollenallergi, ökat astmados, så nu fasiken ska jag väl bli bra någongång! Lite smågodis slank med också, lite tröst ska man väl ha när man är sjuk.
 
 
 
Denna dryck rekommenderar jag, vilken smultronsmak.
 
 
 
Köpte även denna dryck lika god den.
 
 
Nyttiga och goda saker fyllda med C-vitamin.
 
 
 
 
Nu ska jag dricka varm choklad.
Men ops höll på att glömma visa vad vi tittade på...en fars med Eva Rydberg från Fredriksdalsteatern. Har flera med henne därifrån. Ska fortsätta se den idag, sen ska vi se en till som vi ännu inte hunnit med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0