Samtalet igår bla.

Ja är så gla för det gick så jävla bra!!!!! Samtalet jag skrev om igår morse menar ag.
Hon berömde verkligen, formligen lovordade mig bla om hur jag utvecklar arbetet på avd, huset etc, Vad vi gjort med barnen på avd, våra dokumentationer var toppen. Det formligen sprutade ut saker på väggarna som vi gjort med barnen. Det märktes att jag tyckte arbetet var roligt och att jag hade en enorm drivkraft som hon inte sett förra gången. Vi tittade och pratade om dokumentationerna jag hade med mig. Hon tyckte våra ideer om hur vi slulle arbeta med språket var väldigt bra, kom tom in med en bok om rim och ramser som vi fick låna.Hela samtalet kändes hur bra som helst. Jag är väldigt nöjd och glad för att jag fick det beröm jag fick.
Så skönt att få skryta lite.
Tjoho!
 
Hoppas det blir lite sol idag och varmare så man även kan trava ut på eftermiddagen. Ikväll har vi ATP så jag slutar först klockan 19, så det blir en lång dag det här. Men det är ju värre när jag öppnar och slutar klockan 15, för jag åker ju itne hem i mellan då det är för kort om tid då mötet börjar 16.
Nej jag har inte så mycket mer att komma med och inga nya bilder att bjuda på tyvärr.
Jomen det har jag ju visst det. Titta vad jag fick av Sture i helgen:
 
 
    
 
Visst är han söt...ja både gossedjuret och Sture menar jag ju såklart :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0