Redan Måndag!?

Lite bilder jag fått från min mor. Ett släktträd, 2 collage på William och en bild som hon tog hos min syster i lördags. Min systerdotter fylle rå den 1 april och min svåger den 10 mars så det var födelsedagsfest. Varför inte jag kommer? Hon har tre katter och sist vi var inomhus där blev jag riktigt dålig. Vi är där när syrran fyller 1 september för då sitter vi utomhus.
 
Men varsågoda att titta.
 
Mitt släktträd från mina föräldrar.
 
 
Hm hur många bilder är det jag som tagit? Sex!
 
 
12.
 
 
familjen i Löt
 
 
Nej ska ta och käka frukost sen är det jobbet som gäller, slutar klockan 16. Nja inte riktigt sant men min arbetstid är slut då, men slutar först klockan 17 ca då jag har två utvecklingssamtal efter arbetstidens slut.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Själv fyller jag den 3 april.

2014-03-27 @ 18:17:33
URL: http://aspieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0