Magen i olag!

Kan väll börja med melodifestivalen. Ellinore Holmers låt var bäst igår,,,,,,,,En himmelsk sång, den blir bättre och bättre hur mer man lyssnar på den. Kom tyvärr inte med. Sen hade jag Ammotrack, Helena och Linus Svenning och det blev ju Helena och Linus. Men skit samma för Yohio tar hem allt iallafall.
Middagsbilder och Sture som hade väldigt roligt åt det sista framträdandet innan man fick veta den sista finalisten.
Min goda martini Bianco fick också vara med på bild.
 
 
 
 
 
 
 
Lite trött, så han bäddade upp soffan för att ligga och titta på festivalen :)
 
 
 
 
Mums!
 
 
Ja jag vet att jag är uppe tidigt. Men magen som är usel väckte mig klockan fyra. Ska ta lite sockerdricka och sen ta fram en film. Klockan står på ringning strax före åtta....vasaloppet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0