Lets dance!

Vilken stjärna han är Benjamin Wahlgren! Han är ju helt lysande och enbart 16 år gammal.
 
Jasmine Kara gillar jag också så himla glad och sprallig tjej. Vilka små fötter enbart storlek 33. Kanske jag ska färga håret som hon :)
 
Steffo, Steffo som verkligen bjuder på sig själv. Kul kille.
 
Sen Phoenix, duktig dansare, kanske man är dömmande då man skriver...trots sin storlek. 
 
Sen Simon biggest loser vinnaren, han kan dansa och kommer utveckals mer och mer.
 
Patrik och Glenn vill jag ha kvar för att se om de kan utvecklas :)
 
Kenza är och förblir en bloggare för mig och tycker ingenting alls om hennes dans, varken bu eller bä.
 
Lotta åk hem, så himla tillgjord människa med ett stadigt leende på sina läppar, men dansa...nix tummen ned.
 
Gunhild...hm, flamsa får det bli, nej hem du med.
 
Emma som åkte hem då, såg ut som om hon gick på stylter när hon dansade, så himla stel.
 
Tror vi redan har en segrare om han fortsätter i samma anda. Benjamin!
 
Men jösses kan hon själv dansa då tänker säkert några gnälliga följare eller icke följare. Nix det kan jag inte men är inte heller med i en danstävling på tv där man ska bedömmas av svenska folket. Nu tänker säkert någon gnällig läsare: Nej det märks att hon inte kan dansa så som hon bedömmer deltagarna  i Let's Dance. Så nu slapp ni skriva det i kommentarsfältet :)
 
Idag ska vi till Löt i detta härliga vårväder. Har med mig lite presenter till William som jag samlat på mig sen vi sågs sist.  Ja jag tar bilder som jag lägger upp i ett tidsinställt inlägg så ni får se sakerna samtidigt som de i Löt får.
Har även köpt en sak till föräldrarna, ja jag lägger upp det i bloggen också i samma inlägg som Williams saker.
 
Till lilla mammsen: Hyllan fanns ju med i samma inlägg som bilderna med cupecakesen. Nej när jag tittade så fanns de inte med fick jag höra igår i telefonen, bara dina cupecakes och sen bilder på William som jag redan sett. Ja det fanns bilder på William men i inlägget efter. Scrolla långsammare mammsen. Har även skickat dirrekt länk till just det inlägget där bilderna finns på nya hyllan till skrivbordet via mail.
Visst var det en praktiskt lösning?
 
Nej nu har jag suttit här länge nog och knapprat på tangentbordet. Ska äta fruksot nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0