Hej mitt vinterland.....

Hm, väsandet och rosslandet på natten är mer eller mindre borta. Men hostar gör jag fortfarande även dagtid. Känns som om man sover jättelite då man är så trött, men inatt har jag sovit från strax före tio till halv sex. Dock vaknat några gånger men somnat om. Sen har jag haft en och samma konstiga dröm hela natten. Jag skulle ut och flyga själv och eftersom jag är flygrädd så skulle det aldtrig hända i verkligheten. Fy vad hämskt det var!
Sen vaknar man till detta skitväder.
 
 
 
 
 
 
Men tro det eller ej, på fredag ska det bli vår upp till 10+ och sol. Nu vill jag ha vår och värme inte en massa snö, den skulle kommit till jul och vart här i februari.
Minus är det också så marken är isig inte slaskig som det ser ut på vissa bilder.
 
Nu ska jag dricka varm choklad och äta en amssa ostmackor till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0