Första dagen på en ny vecka!

Så god mat i Löt så vi piffade till våran med chili också. Vi gjorde kycklinggryta med soltorkade tomater och så hackade vi i lite chili, supergott blev det.
 
 
Har skickat in korten till Fuji igår så igår var vi och köpte två ramar för det blev två förstoringar.
 
Dessa i 30x40
 
 
 
På vår gård blommar Snödropparna för fullt.
 
 
 
Zoomade in solnedgången lite för mycket igår kväll så det blev suddigt tyvärr. Men ändå vackert.
 
 
 
Klockan nio ska jag ha medarbetarsamtal och nu ska jag banne mig få fram allt jag gör så att lönen höjs högre detta år. Detta är ju inget lönesamtal men påverkar lönen ändå då man får prata om vad man är stolt över som man gjort, hur man får avdelningen enheten att utvecklas etc etc etc. Egentligen ska man först ha detta samtal sen ett lönesamtal innan lönerna sätts, men jag har aldrig haft ett lönesamtal, men fått bra lönehöjningar ändå, förra året var ett tyvärr bottennapp och jag var nere ett långt tag efteråt. Min högsta höjning på detta jobb var 1200 kronor. Hoppas faktiskt på något liknande i år då jag verkligen förtjänat detta som vi kämpat på inne på vår avdelning enbart två fasta pedagoger. Sen allt beröm och uppskattning av föräldrarna för det vi gör och beröm för alla fina dokumentationerna vi gör. Få höra hur deras barn trivs och vad de tyckte de och de var roligt att göra.
 
Nej har annat att göra nu så vi får höras en annan gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0