En salig blandning!

Tv:n är på och det är Tommy och Jerry som spelas i rutan. Inte ens det kan roa mig, är på dåligt humör, känner mig nere och deppig. Vet inte riktigt varför jag känner som jag gör just nu. Jo lite vet jag ju men det känns för tungt för att de enbart ska vara just de sakerna. Fråga inte, undra inte jag behöver bara skriva av mig lite. Låter jag gnällig? Stick här ifrån då! Detta är min blogg och livet är inte alltid glatt och roligt inte ens för er läsare.
 
Veckan jag har framför mig är jättetung, både på jobbet och utanför jobbet. bla ska jag på rättegång och vittna på onsdag mot en granne som körde på fyllan i somras. Känns inget kul alls att gå dit.
 
 
Utvecklignsvecka på jobbet har vi också, kul det jag ska gå på (bokcirkel)men det blir tungt när alla pedagoger ska gå på olika saker i omgångar och vi blir kort om folk, sen en jobbig sak på jobbet på torsdag som jag inte kan skriva om pga tystnadsplikten, sen stänger jag både torsdag och fredag. Tung vecka med många saker inbokade.
 
Hopaps det händer något roligt i den helgen som kommer efter den jobbiga veckan.
 
sen hostan och rosslet i bröstet som gör att jag har svårt att sova. Jag har tagit hostmedicin, astma medicinen+även en dos på dagen som läkaren rekommenderat. Men den vill inte ge med sig, fast lite lossnade den imorse. Men det har den gjort tidigare för att sen har den fastnat igen. Så det är väl itne så konstig att man är deppig och nere då man även är supertrött.
 
Såg nu Lets dance igår? Benjamin Wahlgren var ju klart bäst, Kenza var också bra. Ingen favorit ännu, men hoppas Patrik Sjöberg och Glenn Hysen håller sig kvar då jag vill se ders utveckling :) Riktigt stela gubbar :)
 
Fotade min orkide igen som jag fick från jobbet när jag fyllde år då jag vattnade blommorna imorse.
 
 
 
 
 
Just det Sture har haft 6 rätt på hästarna två helger i rad...hm någon hundring bara men ändå vinst, sen hade vi fyra rätt på Lotto i Onsdags 23 kronor det ni! Men tänk om man vann drömvinsten då skulle jag göra som mannen i den gamla Lottoreklamfilmen på tv som härmar sin chef när han säger upp sig, ni vet vilken jag menar! men du har ju hela helgen på dig......men snälla Åke
 
 
 
 
Ha ha den är så himla kul. Men nu till vinst....pengar, kunna göra vad man vill etc. Jag skulle omgående imorgon bitti dra iväg till Göteborg, saknar den staden något otroligt. Nja kanske inte imorgon men snarast, sen skulle jag ta tjänstledigt i ett år om chefen tillät det. Men tillät hon det inte skulle jag nog göra som Åke :)
Nummer ett ned till Göteborg i en vecka, sen hem och köpa en liten husbil och åka Europa runt med början England, skottland och Irland. Sen skulle jag skänka bort pengar, till vilka personer är hemligt men även till stadsmissionen, världsnatursfonden och barncanserfonden och astma-allergi förbundet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härliga minnen man har från denna underbara stad med världens underbaraste karl!
Sen skulle jag köpa en sommastuga i stockholm skärgård, det är bara ett måste.
En av världens vackraste platser.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte minst alla bilderna som ni nu sett har jag tagit själv. Stolt!
 
Vi avslutar med farmors lilla prins som jag träffar allt för sällan. saknar den lilla sötnosen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0