Det går åt rätt håll

Det har vänt så det blir ingen läkare idag. Att det har vänt beror på att jag gick till läkaren igår istället och fick Antibiotika. Kraftig luftrörskatarr eller kraftig luftvägsinfektion. Iallafall lät inte minna lufrör så roliga och han hörde att det fanns en massa slem som satt fast också. Ska ta tre tabletter om dagen och det är mycket då det förut varit två tabletter när jag fått detta utskrivet. Denna antibiotika är också väldigt brett och starkt. Känner mig redan nu lite piggare efter tre tabletter. Ska in och ta en dusch strax för jag har svettats massor inatt, slemmet har försvunnit en del och hostan lättat...hurra det går åt rätt håll!!!
 
 
 
Vill ni kolla på vilken bild jag har på skrivbordet?
 
HÄR ÄR DEN!
 
 
Farmors lilla gullegris!
 
Har två auktioner ute på Tradera om ni vill bjuda:
 
Återträffen
 
Mammas pojkar
 
Sedda enbart en gång. Filmerna är inget vi kommer att se om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0