Blandad kompott!

Synd att Phoenix åkte. Han var bra och spred sådan himla glädje omkring sig.
Vill att Lotta eller Gunhild ska åka nästa gång, bägge är så himla flamsiga. Sen tycker jag inte att deras dans bjuder på någon känsla. Benjamin är klart bäst, total utklassning av de andra deltagarna, precis som Anton Hysen. Jasmine är också bra ett sprudlande energiknippe. Steffo, Patrik och Glenn vill jag se mera av, deras utveckling framförallt. De är underhållande att se dem dansa Simon och Kenza då? De anstränger sig till max och igår var båda helt okey.
 
Var nyttig igår:
 
 
 
Sen äter jag då antibiotika som ni redan vet:
 
 
Har fått veta att träden som står högst upp på Sturegatan i Sumpan antagligen är:
 
Knuthamlade Lindar eller eventuellt Almar. Frågade om trädet på Facebook igår.
 
vad knuthamlade är kan du läsa om HÄR och HÄR
 
Min bild på denna gata där ni ser dessa träd till höger.
 
  
 
Visst ser trädet lustigt ut?

 
Middagen igår pasta, köttbullar och groddar
 
 
 
 
 
Igår vår!
 
 
Idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0