Trettondag jul!

Imorgon börjar allvaret igen. Dags att jobba efter 17 välbehövliga lediga dagar.
 
Hur är det med er läsare? Har ni fått någon ledighet eller har ni jobbat alla klämdagar eller kanske tom jobbat på de röda dagarna?
 
Igår gjorde Sture stuvad potatis, det var den godaste stuvade potatis jag ätit. Krämig och smakade jättegott, Sture hade färsk Persilja i. Sture åt Isterband till och jag stekt korv.
 
Grönsaker? Ja persiljan :) Funny funny. Jag åt några cocktailtomater vid sidan om.
 
 
Jag tog fram ketchupen, men den fick står där på bordet för det var så gott och synd att förstöra smaken med Ketchup.
 
Har en liten undring till er läsare. Någon som har en träningcykel (motionscykel) hemma att skänka eller sälja för en liten penning. Gör inget om det är en äldre modell bara den fungerar.
Jo jag känner till Blocket. Men två gånger har jag kastat mig på telefonen men då har de varit sålda.
 
Måste även vara en cykel från ett djurfritt hem då jag är superallergisk mot pälsdjur eller så är den sanerad med förstoringsglas så att inte ett enda djurhår sitter kvar :).
 
Nej nu har jag annat att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0