Tidigt lördags babbel.

Vi börjar med middagen i onsdags:
 
Ugnsstekt kyckling, gratinerat potatismos med västerbottenost på toppen. Supergott!
 
 
Jag jobbade både i torsdags och i fredags och det gick bra, men det kändes att jag inte var fullt frisk. Men skönt att komma in i gamla banor igen.
 
I onsdags kom min älskling hem med en liten söt nyckelring till mig,
föreställandes två nallar som kramas med hjärtan på magarna
Han är för gullig min gubbe. Han sa: De fanns ett monter med alla hjärtans dag saker, men man kan köpa sådant här utan att det är alla hjärtans dag. Jag håller med till fullo! Puss älskling!
 
 
 
Söta va?

 
Idag blir det till att vara inne och kolla Macahan som vi fortfarande inte hunnit att börja titta på. Vi såg ju Törnfåglar och nu vill sture se något med lite pang pang i :)
Blir även dammning och dammsugning , kök, storskurning. Det får Sture ta medans jag tar lilla toan och badrummet.
Rättvis fördelning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0