Tänker inte leka med er mera!

Nu tänker jag inte leka med er mera. Ja jag vet att jag låter som en tjurig barnunge. Men hittar på en gissninglek igår och ingen av många läsare som det var igår har gissat vilka bilder som inte jag hade tagit. Var det för många bilder eller? Hur jobbigt kan det vara att scrolla lite snabbt och sen slänga in en gissning?
Suck vad besviken jag blev nu.
Ställer massor av frågor här i bloggen men får aldrig, nja sällan svar. Det finns några som flitigt kommenterar andra slänger in en kommetar då och då, det är er andra jag menar som bara läser och inte ids trycka på tangenterna.
 
Idag har jag suttit på Tradera i två timmar och lagt in en del auktioner, rensning på gång här hemma.
Kanske skulle man sälja bloggen också :), vem vill köpa?
Ironi kära vänner endast ironi.
 
Sture sitter nu och fikar i köket sen ska vi väl förtsätta med bokhyllorna där vi har alla filmer, damma och slänga och sälja.
Är det någon som vill kolla mina auktioner så finns de HÄR
Bjud gärna. Titta in igen för det kommer säkert läggas in mera. Funderar även på att gå igenom mina prydnadssaker, det är ju en hel del, vissa ligger bara nedslängda i en låda i väntan på bättre tider :)
Istället för att de ligger där och samlar damm så kan man ju sälja skiten...många bäckar små blir en stor å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0